Thursday, June 9, 2011

Galerija Blekova planina
Track i fotke
Track
Posjetite li Kranjsku Goru ili okolicu, druga nezaobilazna tura, pored one na vrh Peč (Tromeju), jeste uspon na Blekovu planinu.
Prvi dio puta, pratite biciklističku stazu D2 do Podkorena, a potom i uspon asfaltom prema graničnom prijalzu sa Austrijom (Wurzenpass). Nakon 5 kilometara od centra Kranjske, desno skretanje na odličan makadam koji nastavlja skroz do podno vrha Blekove.
Iako nije označeno, nakon otprilike 17.5km od početka puta, strmi uspon vodi sa glavnog makadama lijevo prema vrhu Blekove planine. A tamo, slike govore više od riječi...
Austrija na sjevernoj strani...
Na povratku sa vrha, otprilike na 19km puta, sa glavnog makadama koji vodi dalje na Trupejevo poldne, skrećemo južno na strmi i kameniti singletrack koji je voziv sa puno opreza, spuštenim sicem i dobro podešenim kočnicama jer prosječan je nagib oko 15 posto (600 metara na 4 kilometra)...
Na putu do prvog afalta podno Srednjeg vrha, sjeverno od Gozd Martuljka, čeka nas još nekoliko zanimljivih lokacija...
I na koncu vrlo lijepe, srednje zahtjevne rute, biciklistička staza D2 vodi nazad do Kranjske Gore i jednog od mnogih kutaka posvećenih samo nama - bajkerima.